Schilders gezocht - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van Annemieke Heide - WaarBenJij.nu Schilders gezocht - Reisverslag uit Reghin, Roemenië van Annemieke Heide - WaarBenJij.nu

Schilders gezocht

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

04 Oktober 2009 | Roemenië, Reghin

Na weer een zaterdag klussen in mijn huis kwam ik tot de conclusie dat er nog wel erg veel moet gebeuren. Vooral schilderwerk wat (met name buiten) toch wel voor de winter af moet. Raamkozijnen, schuur en tuindeuren, deurposten en deuren, stoelen en nog een aantal dingen.
Dus voor wie zich verveelt of het gewoon leuk vind om een handje te helpen ..... je bent van harte welkom.

  • 08 Oktober 2009 - 17:01

    Marja:

    Lieve annemieke, ik hoop dat je snel schilders vind. Ik zou graag willen helpen, maar kan hier ook moeilijk gemist worden. Succes met alles, Marja

  • 10 Oktober 2009 - 00:06

    Roel En Astrid:

    He Annemieke. Wat is er alweer veel gebeurt. Het begint er nu toch echt op te lijken. Ik zou willen dat we je konden helpen met schilderen. Wel leuk om je te volgen op deze manier. Mooie vakantie gehad? Als je weer naar Ned. komt laat je het dan weten? Heel veel suc6 en de groeten aan iedereen die we daar kennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Hallo allemaal, Ik ben Annemieke van der Heide, 29 jaar, en vertrek begin mei 2008 voor een jaar naar Roemenie om daar te werken in een zigeunerproject. In het verleden ben ik al diverse keren in Roemenie geweest waar ik heb gewerkt met kinderen uit kindertehuizen. Van oktober tot en met december 2007 heb ik drie maanden gewerkt met zigeunerkinderen uit Tirgu Mures. Deze geweldige ervaring heeft mij doen besluiten hier in NL mijn baan op te zeggen en voor een jaar naar Roemenie te gaan. Wil je meer weten kijk dan verder op mijn site.

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 112536

Voorgaande reizen:

08 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: