Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemieke van der Heide - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annemieke van der Heide - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo allemaal,

Ik ben Annemieke van der Heide, 29 jaar, en vertrek begin mei 2008 voor een jaar naar Roemenie om daar te werken in een zigeunerproject. In het verleden ben ik al diverse keren in Roemenie geweest waar ik heb gewerkt met kinderen uit kindertehuizen. Van oktober tot en met december 2007 heb ik drie maanden gewerkt met zigeunerkinderen uit Tirgu Mures. Deze geweldige ervaring heeft mij doen besluiten hier in NL mijn baan op te zeggen en voor een jaar naar Roemenie te gaan. Wil je meer weten kijk dan verder op mijn site.

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2009

Casa Ana online

24 Oktober 2009

Een nieuwe naam voor Fikkie

16 Oktober 2009

Op weg naar school

11 Oktober 2009

Zondagswerk is niet sterk

04 Oktober 2009

Schilders gezocht
Annemieke

Hallo allemaal, Ik ben Annemieke van der Heide, 29 jaar, en vertrek begin mei 2008 voor een jaar naar Roemenie om daar te werken in een zigeunerproject. In het verleden ben ik al diverse keren in Roemenie geweest waar ik heb gewerkt met kinderen uit kindertehuizen. Van oktober tot en met december 2007 heb ik drie maanden gewerkt met zigeunerkinderen uit Tirgu Mures. Deze geweldige ervaring heeft mij doen besluiten hier in NL mijn baan op te zeggen en voor een jaar naar Roemenie te gaan. Wil je meer weten kijk dan verder op mijn site.

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 112531

Voorgaande reizen:

08 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: